Zdalna diagnostyka

Strona główna / Zdalna diagnostyka

Troska o Twój czas jest w naszej naturze

Wybierając do swojej firmy IVECO Daily wyposażone w moduł telematyczny, otrzymujesz całodobowe wsparcie technologiczne, które pozwoli Ci zredukować przestoje
i oszczędzić czas na ewentualnych dojazdach do serwisu. Stoją za tym specjaliści z Control Room oraz technologia RAS (ang. Remote Assistance Service), czyli usługa zdalnej diagnostyki. 

Monitoring stanu pojazdu 

Każdy pojazd z aktywną umową na usługi łączności jest stale widoczny dla specjalistów z Control Room. Control Room to miejsce, w którym  w czasie rzeczywistym zbierane są dane z głównych podzespołów pojazdu , a specjalne algorytmy odpowiednio je analizują. W oparciu o wyniki tych analiz specjaliści IVECO powiadomią dealera, bądź właściciela pojazdu o konieczności interwencji serwisowej . Jeśli temat jest bardzo pilny i wymaga szybkiej interwencji serwisowej, kontakt nastąpi bezpośrednio z klientem. Jeśli jednak powiadomienia dotyczą potencjalnych zdarzeń mniej pilnych specjalista Control Room skontaktuje się z serwisem. Taki proces działania pozwoli szybko zareagować na pilne zgłoszenia , a w przypadku tych o niższym priorytecie skraca czas wizyty serwisowej. Dzięki temu serwis przygotuje się na wizytę , a klient ograniczy liczbę nieplanowanych przestojów pojazdu

Diagnostyka na odległość oszczędnością czasu 

Dbając o efektywność Twojego biznesu stworzyliśmy usługę zdalnej diagnostyki RAS (ang. Remote Assistance Service). Gdy pojazd sygnalizuje usterkę, serwis może zdalnie połączyć się z pojazdem i sprawdzić jej przyczynę. W przypadku konieczności wizyty
w serwisie, mechanicy będą wiedzieli m.in jakie części zamienne mogą być potrzebne oraz będą w stanie jeszcze lepiej przygotować się do naprawy. Dodatkowo usługa RAS pozwala na aktualizację oprogramowania bez wizyty w serwisie . Konieczny jest jedynie dostęp do internetu. 

Możliwości usługi zdalnej diagnostyki: 

  • odczyt i kasowanie błędów w pojeździe
  • odczyt parametrów czujników i parametrów stanu podzespołów
  • zmiana konfiguracji  pojazdu (np. ogranicznik prędkości)
  • aktualizacja oprogramowania sterowników (zdalnie z udziałem serwisu)
  • wsparcie wykwalifikowanego diagnosty w każdych warunkach

Samodzielność w aktualizacji oprogramowania

Funkcja OTA (ang. Over The Air) Update umożliwia samodzielną, zdalną aktualizację oprogramowania pojazdu bez konieczności wizyty w serwisie (wystarczy smartfon
z dostępem do interntu i konto na portalu IVECO ON). Jest to praktyczne
i oszczędzające czas rozwiązanie, dzięki któremu pojazd jest zawsze zaktualizowany, chroniony i w dobrym stanie technicznym. 

Ile to kosztuje?

Usługa zdalnej diagnostyki RAS wykorzystana w razie wystąpienia usterki jest bezpłatna dla pojazdów będących na gwarancji. W przypadku pojazdów lub usług nieobjętych gwarancją koszt każdorazowo określa ASO IVECO. 

Zapytaj o szczegóły. Oddzwonimy.
Podaj imię.
Podaj nazwisko.
Wprowadź poprawny email.
Pole email jest puste, a zgadzasz się na kontakt tą metodą. Prosimy o uzupełnienie danych.
Wpisany numer jest za krótki, podaj poprawny.
Pole telefon jest puste, a zgadzasz się na kontakt tą metodą. Prosimy o uzupełnienie danych.
Dziękujemy, za wypełnienie formularza, ale abyśmy mogli zapisać dane zapoznaj się proszę z Polityką Prywatności.
Wyrażam zgodę na rzecz:
Dziękujemy za zgodę na kontakt, ale podaj przynajmniej jeden podmiot, który będzie mógł się z Tobą kontaktować.
na przetwarzanie powyższych danych osobowych, w tym udostępnienie wskazanym przeze mnie wyżej spółkom, w celu wysyłania komunikatów handlowych, a także reklam dotyczących produktów i usług lub prowadzenia badań rynkowych, na podany
Dziękujemy za zgodę, ale podaj przynajmniej jeden kanał komunikacji, żebyśmy mogli się z Tobą skontaktować.
Błąd. Nie wysłano formularza.
* Dane / pola obowiązkowe.
Program pomocy drogowej 24/7.
Podany numer telefonu łączy z Centrum Obsługi Klientów w przypadku nieoczekiwanych awarii pojazdów.
602 348 294
formularz kontaktowy